من بعد از 5 سال برگشتم. اون موقع عنوانم این بود: زندگی زیبای پسرانه ما

من بعد از 5 سال برگشتم. اون موقع عنوانم این بود: زندگی زیبای پسرانه ما

چه جالب 5 سال قبل نوشتم که: زندگی زیباست ...Allah goysa
من بعد از 5 سال برگشتم. اون موقع عنوانم این بود: زندگی زیبای پسرانه ما

من بعد از 5 سال برگشتم. اون موقع عنوانم این بود: زندگی زیبای پسرانه ما

چه جالب 5 سال قبل نوشتم که: زندگی زیباست ...Allah goysa

خوش اومدین ...

این روزا وقتی یه سر به وبلاگا می زنی تا یه کمی به قول معروف حال کنی و شاد بشی، می بینی از هر ده تا وبلاگ، 9 تاش فقط راجع به شکست عشقی یا نفرت از زندگی یا هر جور انرژی منفی دیگه هستن... آدم حالش به هم می خوره.
یعنی ما اینقد آدم افسرده داشتیم و نمی دونستیم عایا؟!
جوونا افسرده تر از پیران. آخه چرا؟!

خلاصه سرتونو درد نیارم منظور از این همه حکایت این بود که اینجا از اون انرژی های منفی خبری نیس. اومدیم یکم حال کنیم. مگه نه؟! آفرین! حالا یه لبخند کوچولو بزن...

کجا؟! چه خبرته؟ گفتم یه لبخند بزن. عجب  پرانرژی و شاداب هستی تو!!!


من قبل از اینکه به خاطر کنکور همه کارامو تعطیل کنم، وبلاگ می نوشتم و تجربه دارم ولی این وبلاگو تازه ایجادش کردم.

شما تو این وبلاگ می تونین:

  • بصورت آنلاین بازی های هیجان انگیز بکنین
  • بصورت آنلاین ویدیو های جالب و خنده دار تماشا کنین
  • بصورت آنلاین موزیک گوش بدین اونم با حجم کم و کیفیت بالا
  • موزیک پس زمینه رو تغییر بدین یا حتی ببندینش!!
  • از اسلایدشوهای زیبا و دل انگیز لذت ببرین
  • تو تست های علمی ـ آموزشی که در آینده نزدیک میذارم، شرکت کنین و میزان معلومات و هوشتونو بسنجین
  • تو نظرسنجی های مختلفی که تو پستای جداگانه منتشر میشن شرکت کنین و گزینه مورد علاقه تونو انتخاب کنین. نظرسنجی ها موضوعات مختلفی می تونن داشته باشن مثلاً موسیقی، ورزشی و ... . 
  • تو چت رومی که به زودی ایجاد خواهدشد شرکت کنین.
  • فرم نویسندگی رو پر کنین و بتونین شما هم پست بذارین.
  • به پست ها کامنت بذارین و یا تو نظرسنجی که تو آخر بعضی پستا قرار دادم شرکت کنین.
  • و . . .

این بلاگ همیشه زنده و باطراوت هست و خواهدبود!!! چون من دیگه از سختی های کنکور تموم شدم و دیگه چیزی وجود نخواهد داشت که من به خاطرش فعالیت های جنبیم رو متوقف کنم.





نکته کنکوری:           این بلاگ هر روز آپدیت میشه




اگه تمایل به نویسندگی تو این بلاگ دارین، فرم نویسندگی رو پر کنین.

فرم نویسندگی